8/31/2013

Bad blogger and Copenhagen snapshots.



Bonjour bellissimas! Känner mig som en usel bloggerska efter den senaste veckans uteblivna uppdateringar som liksom hamnat lite i skymundan då nollning (ja, jag börjar på en ny ubildning i höst -iiiiih!) stått på schemat. 

Men så tänkte jag att ni kanske blir lite gladare om ni får lite fin inredningsinspiration? Så därför har jag gjort ett litet inlägg med bilder från inredningsmässan i Köpenhamn som jag besökte igår och vad som visade sig bli världens mysigaste mini-weekend... 

Bonjour bellissimas! I'm feeling like a really bad blogger for not updating very much this week.. But then I thought that I might cheer you up with some lovely interior? :) So here you go, some favorites from the design & interior-fair in Copenhagen which I visited yesterday:






...hoppas ni fick lite inspiration ;) Nu kryper jag ner i vår härliga säng med en kopp te, en bra bok och regnet utanför fönstret och laddar batterierna lite. I nästa inlägg berättar jag mer om vår helg! 

...hope you got yourselves some inspiration ;) Now it's time to snuggle up in bed, with a cup of tea and a good book to reaload the batteries a little. In my next post I'll tell you more about our lovely weekend in Copenhagen.

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar