8/28/2013

Coffee and books and coffe table books.



De här fyra fina böckerna som damp ner i brevlådan i dag ser jag verkligen fram emot att varva med kurslitteraturen i höst :) Först och främst tänkte jag börja med Elaine Eksvärds "Snacka Snyggt" som är en slags guidning i modern retorik -helt enkelt hur man snackar snyggt ;) Näst på tur står Jacqueline Kothbauers "Mediababe"-som enligt baksidan ska hjälpa en att bli just en mediababe ;) Därefter tänkte jag sätta tänderna i Henrik Fexeus bok om påverkan, med det lite lätt psykopatklingande namnet "När du gör som jag vill". Men ni behöver inte vara rädda, det är ingen handbok i manipulerande, utan en bok om VARFÖR vi blir påverkade som vi blir. Intressant när man är intresserad av marknadsföring som jag är ;) Sist men inte minst står Lauren Conrads "Beauty" som fått inta en hedersplats på skrivbordet som kontorets coffetable book ;) 

NU: ladda batterierna inför morgondagens nollning med Disney-turning till Helsingör på schemat.

Ciao bellas! Just recived these four books in the mail, which I'm really looking forward to indulge in this fall :)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar