6/30/2013

Tablestories a la Line




När jag läste om Tablestories tidigare i sommras bestämde jag mig för att också börja samla till min egen Tablestory ;) Så igår när vi körde ut på landet och såg en skylt om loppis så visste vi hur vi skulle spendera dagen ;) Så himla mysigt att gå och titta på alla gamla, fina, fula och slitna saker. Jag som bara är van vid loppisarna på Clemenstorget i Lunds priser (som nästan är som butikspriser) kände mig nästan skamsen när de söta, skånska fotbollspojkarna bara ville ha en femma för typ allt...  

Godmorgon alla söta! Regnet som ackompanjerade våran kväll igår fanns fortfarande där när vi vaknade idag. Finns nog ingen bättre väckarklocka än smattrande regn mot fönsterrutor tycker jag :) 
Dessutom passar det utmärkt med våra planer, för idag har vi mer än 5000 foton att gå igenom och välja ut vilka vi ska framkalla. Resor, födelsedagar, julaftnar, utekvällar, stranddagar & middagar. Och så tänkte vi hinna med en loppis till idag ;)

Ha en mysig söndag!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar