6/29/2013

La melona, la melona, la melona piiiiiiiiiineapple!

Ciao bellissimas! Har ni det bra i sommaren? :) Själv kom jag hem i förrgår efter två härliga veckor i  Spanien fyllda av bellinis, isglass och pocketböcker vid poolkanten. Så. himla. välbehövligt. Efter tentor kommer solsken liksom ;) Kommer ihåg när jag satt på Mikro-tentan med grav huvudvärk och solens strålar letade sig in genom ett takfönster och jag vände mitt ansikte uppåt och låtsades att jag låg i en solstol och bara "Line, tänk på detta när du är i Spanien och NJUT av att vara där!"

Men nu är vi hemma igen och befinner oss ute på ett regnigt Österlen, sitter i en stor mjuk säng med öppna fönster och hör regnet smattra ner utanför. Inte så pjåkigt det med. Ikväll väntar midsommarmat (måste ju ta igen den, eftersom att den ersattes av Paella i Spanien :P) vin och förhoppningsvis några avsnitt av Scandal -om jag lyckas övertala min man ;)

Men först, några bilder från vår trip:







LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar