4/03/2012

Tingling Tuesday



Godkväll fina läsare! Hoppas att ni har haft en fin tisdag:) Jag har haft världens mysigaste dag, som dock resulterat i en väldigt trött Line som sitter här och skriver nu;) Idag har jag nämligen först spenderat fyra timmar på jobb, följt av lunch på stan på Klostergatans Fisk. Min pojkvän och jag är ganska gulliga. Eller vi läser varandras tankar allt som oftast. Jag gick faktiskt och tänkte på jobb att: gud vad mysigt det hade varit med en lunch på Klostergatan och så kommer min pojkvän och möter upp mig efter jobb och bara: Jag tänkte att vi skulle äta lunch på Klostergatans Fisk. Himla bra det där;)! Sen begav vi oss ut på en inrednings-spaning. Vi började med att gå tillbaka till mitt jobb, för på Udda Tina hittar man alltid något;) Sedan begav vi oss till först Ilva -där vi hittade världens finaste soffa och sängram!! Och på Ikea hittade vi ett par hederliga Billy-bokhyllor och annat smått. Fast vi köpte ingenting idag. Vi bara spanade. Allt som fick följa med hem var ett "M" i trä. Och så slank två korv med bröd ner på Ikea också. Haha. Shopping får det bli i nästa vecka. Man måste tänka efter lite när det gäller inredning och kompromissa lite. Inte för mycket rosa och romantiskt från min sida och inte så grabbigt från hans. Jag tror faktiskt att vårt lilla hem kommer att bli riktigt fint efter det vi hittade idag. Stor kram på er söta!

Good evening sweet cherries! Hope you've had a nice tuesday:) Today's been the coziest day ever! I began this day by working in the lovely interior-shop Udda Tina and then met up my boyfriend for lunch at Klostergatans Fisk. Then we went to  Ilva and Ikea to look at interior to our new apartment. I think it's going to be really lovely:)

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar