4/04/2012

Bonjour!

Bonjour snyggingar! Ikväll ska jag och min man äta en väldigt efterlängtad middag som jag varit sugen på lääänge, nämligen räkor, avocado och toast. Och så lite vitt vin på det. Det är ju lill-lördag för tusan;) Annars så har jag gjort tidernas snabbaste gymbesök. 2,5 minuter hann jag med på crosstrainern. Sen gick mina byxor sönder och jag visade upp hela mitt härliga lår för gymbesökarna, så då kände jag att det var dags att gå hem. Bikboks kvalité säger jag bara...  FAIL! Men nu glömmer vi det och tittar på Borås Superstars på fyran -programmet som värmer mitt lilla hjärta till tusen. Missa inte det!! Stor kram darlings!

Bonjour goodlookings! Tonights it's toast with shrimps, avocado and white wine - simply the best way to spend a wednesday;)

LOTS OF LOVE,
LINE

1 kommentar: