4/02/2012

Efterlängtat besök och Leilas General Store


Hej söta ni! Blir bara ett snabbt hej idag, för snart kommer min älskade pojkvän hem från sitt träningsläger på Cypern -som jag har saknat honom!! Så nu tänkte jag ta fram min husmoderliga sida och laga köttbullar. Brukar vara gott med svensk mat när man varit utomlands;) På tal om mat så har ni väl inte missat Leilas General Store? Genial idé tycker jag och vill verkligen ha hennes köksutrustning i emalj och drinkunderläggen och sugrören och glassbilen... hihi. Ses imorgon lovlies!
Stor kram!
Hey cuties! Just a quick hi before I'm going to cook some Swedish meatballs for my hubbe who's been away at Cyprus on a football camp. Don't miss this site if you need some kitchen-inspiration;)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar