4/06/2012

April May and June

I vår vill jag har Chanels söta lack i färgerna April, Maj och Juni på mina naglar. Maj är min favorit!
This spring I want to polish my nails with Chanel's new nailpolish in colours: April, May and June. June's my favorite!

Glad påsk söta ni! Hoppas att ni har en riktigt mysig påsk framför er:)! Själv har jag faktiskt jobbat lite idag och efter att ha gått hem i regn och blåst, känns det väldigt skönt att ha bäddat ner sig i sängen framför Harry Potter, med en varm pojkvän brevid (bättre än element!) och regnet smattrande mot rutan. Om en timme ska vi bege oss ut i regnet igen, denna gången för att se en annan film på bio, nämligen Titanic. Jag kommer ihåg när jag var typ nio och så den för första gången med mina föräldrar. Både mamma, pappa och jag grät. Fast jag gömde mig under en filt och ville absolut inte visa det... Hur ska det gå idag i en salong full av biobesökare? Tur att man får ha solglasögon på sig eftersom att den är i 3D..;) Stor påskig kram!!

Happy Easter sweet readers! Hope you're all having cozy Easter-celebration:)! Today I first went to work for a few hours, then went home in the pouring rain and windy weather... I'm soo happy my boyfriends always soo warm, we're laying in bed watching Harry Potter on telly and I just enjoy his warmth soo much! But soon it's time to get out in the rain again, because tonight we've got ticets for Titanic in 3D. I'm happy to get the possibility to wear sunglasses inside, cause I mean it's TITANIC, it's impossible not to cry...;) Big Easter-hug!!

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar