4/08/2012

Cozy holidays and interior-cravings...


Hej mina påskägg! Hoppas att ni har en mysig påsk:) Igår lagade jag och min hubbie vår egna lilla påskmiddag -ägg, sill, lax, sparris, janssons och köttbullar. Vilket givetvis intogs med iskall påskmust. Påsk por due! Väldigt mysigt;) Idag har jag inredningscravings deluxe. Föremålet för min längtan är den underbara byrån ovan från Ilva. Den är helt perfekt!! Den blågrå färgen, den lite slitna looken -den hade passat perfekt i vårt sovrum, mittemot sängen. Jag förutom priset då. 7499:-... Men tänk så fin den hade varit, med en trave tidningar, en nyplockad blombukett och några ljushållare ovanpå. Nu är det snart dags för Gossip Girl. Ska värma en kopp te och när jag ändå är i köket kan jag ju hämta godisskålen också;) Hoppas att ni har en fin kväll sockerbitar!!

Bonjour cutiepies! Hope you're all enjoying Easter:) Yesterday me and my hubbie made our own Easter-dinner, and in Sweden that means - eggs, herring, salmon, potato-gratin and meatballs. Funny combination huh? But it's soo good;)! Today I'm having major interior-cravings. I soo want the blue-gray bureau from Ilva above. It's just perfect! ...Except from the price. But oh I want it soo much... Now it's time for Gossip Girl and tea in bed:) Hope you're having a nice evening darlings!

LOVE,
LINE 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar