3/20/2012

Different shades of pink



Godkväll fina vänner! Det var inte bara sightseeing i Köpenhamn igår, utan även lite shopping hanns med. Som alltid när jag är i Köpenhamn fick en blombukett följa med hem, denna gången med världens vackraste och största rosor á 50 svenska kronor buketten. Jag blir glad varje gång jag ser dem i fönsterkarmen här hemma. Fast när jag tog dem i mina händer och började sjunga "here comes the bride" och låtsades gå nerför altaret, gick jag nog till lätt överdrift. Det tyckte i alla fall min pojkvän;) Den andra saken som fick följa med var ett pyttelitet men åh så fint armband med ett litet M i guld för Martin såklart, men även för min mamma, pappa och mormor som råkar ha namn som börjar på M:) Bästa bokstaven!! Nu blir det bums i bingen för en tröttis som mig;) Stor kram!

Good evening sweetiepies! I bought these beautiful roses and necklace in Copenhagen yesterday! I'm soo happy to have this amazing city soo close to my home, and I'm especially happy they have the most beautiful flowers for the lowest price;)

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar