3/21/2012

Let's pack all our bags and move in to the walk-in-closet!


Missa inte underbara Net-a-porters väskspecial, ni hittar den här! Just nu suktar jag verkligen efter en klassisk Mulberry Alexa. Ser så många snygga donnor med just denna väska på stan och jag känner att mitt liv hade blivit lite mer komplett om jag också hade varit innehavare av en;)
Don't miss lovely Net-a-porters bag-issue, you'll find it here! Right now I'm dreaming of the classic Mulberry Alexa bag... I see soo many smashing fashionistas carrying it around, and now I really want one myself;)

Bonjour cupcakes! Idag är jag alldeles sprallig för jag har fått se vår nya lägenhet och den var precis så fin som jag drömt om och definitivt plats för en walk-in-closet hade den:)! Vi fick verkligen den där rätta känslan av: här vill vi bo. Och nu ska vi det, om lite mindre än två veckor flyttar vi in. Iiiiih!
Bonjour cupcakes! I feel like the luckiest girl in the world today, because today we got to see our new apartment! And it was exactly like I've imagined it, and definitely hade room for a walk in closet;) In less than two weeks we'll move in and I can't wait! Iiiiiih!

LOVE,
LINE





2 kommentarer:

  1. GRATTIS, Line o Martin till nya lägenheten!!!Kramar Imre o Maggan.

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Vi är så himla glada:) Den är verkligen jättefin, men framför allt: vår alldeles egna:) Ni får komma och hälsa på oss snart!

    Kram!

    SvaraRadera