6/11/2014

- Graduation Day -



Igår tog min fina lillebror studenten och det firade vi i vår solindränkta trädgård hemma i Bjärred, som närmare kändes som vi var vid medelhavet. Det var en helt underbar kväll med familj & vänner med bubbel, plockmat, tal & skålar, ljuvliga sommardesserter och framför allt: så mycket kärlek.

Yesterday we celebrated my little brothers graduation in our sun drenched garden back in Bjärred, which more felt like we where somewhere around in the mediterranean. It was such a magical evening with family and friends, cava, delicious food, speeches, lovely summer desserts and above all: so much love.

På mig hade jag en vit långklänning från Zara och så tog jag tillfället i akt att inviga min nya clutch från By Malene Birger.

I wore a white dress from Zara and my new (and so beloved) clutch from By Malene Birger.




Med oss hade vi det här paketet som jag slagit in med världens finaste omslagspapper från Rifle Paper Company.

With us we brought this gift, wrapped in the loveliest paper from Rifle Paper Company.



...innuti låg det sommar-essentials som palmmönstrade shorts, böcker, t-shirts & öl så klart.

Inside there where summer essentials like palm printed shorts, books, t-shirts & beer. Of course.


LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar