8/22/2013

Hello from the office!





För några veckor sedan fick jag för mig att göra om på kontoret och såhär ser det ut so far. Helt plötsligt har det gått från ett rum jag inte riktigt trivts i, till att älska att vara där! Det är liksom ganska mysigt att sitta och skriva och jobba bland mina klänningar och Martins skjortor ;) Här om dagen gjorde jag även någonting jag tänkt att jag skulle göra hela sommaren, nämligen en mood board, och för någon kväll sedan så bunkrade jag upp med sommarens alla saltvattenstänkta tidningar och började klippa och nåla. Och ja, resultatet ser ni ovan! Himla mysigt tyckte jag det var och kul att göra någonting av alla fina bilder i tidningarna.

I got the great idea to redo our office a few weeks ago and this is what it looks like so far. Suddenly it went from a room I didn't really feel comfortable in, to a room in which I looove to bee in! It's kinda cozy to sit there and write and work viewing my dresses and hubbies shirts ;) And, oh I also made my very first mood board which you can see above -flowers and diamonds, pretty girls and cupcakes - a perfect combination ;)

LOVE,
LINE

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint, önskar att jag fick plats med klädstänger i mitt kontor!

    SvaraRadera