8/22/2013

Coffeeliscious


Unnade mig en kopp skummig cappuccino under min shoppingrunda idag och nu har jag bara en fråga.. Är det normalt att man blir supertrött av kaffe? Trodde att det skulle ha motsatt effekt haha. Jag brukar ju inte dricka kaffe så ofta och i så fall i form av frappino eller just cappuccino. Mycket märkligt. Får ta mig en liten powernap här hemma tror jag ;) 

Annars var shoppingrundan mycket framgångsrik -hittade både ett par nya jeans och ett par nya mjukisbyxor. Älskar känslan av att hoppa in i ett par mjukisbyxor efter en lång dag i skolan/jobbet när man kommit hem. Finns inget mysigare. Kikade även inom Lexington som liksom alltid var fullproppade av fina saker. Dock blev det ända som fick följa med mig hem de två katalogerna ovan ;) Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll söta!

Oh. How lovely cappuccino and Lexingtons fall catalouges! Perfect reading while taking a coffee break on my little shopping spree today. But one strange thing is that I thought you were supposed to get a coffeein kick and not feeling sleepy, which I totally do.. Haha very strange ;) Hope you're having a lovely evening lovelies!

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar