5/26/2013

Sweet sunday



Tre puderrosa, kristallglittrande bilder som inspirerar mig denna söndagskväll.

Idag har jag haft en oerhört mysig, men väldigt sömnig söndag. Jag har på något vis lyckats vända mitt dygn, vilket resulterat i sömnbrist-deluxe för mig. Tyvärr är jag en sådan människa som inte riktigt fungerar om jag inte får exakt 8 timmars sömn. Får jag inte det är hjärnan liksom inte on top of it's game , så därför har jag spenderat dagen här hemma mestadels i sängen och varvat kurslitteratur med bloggar, bakat världens godaste banankaka samt dagens bästa: tagit en "powernap" från 18-21.. erhmm..

På tal om timslånga powernaps -kan verkligen inte ta in att det snart är sommarlov och semester.. hur jäkla underbart är inte det? När man vet att man om lite mindre än 3 veckor kommer ligga i en solstol med en kall drink i ena handen, en bra bok i andra handen och en solbränd snygging i solstolen brevid, då känns det faktiskt helt okej att ha två veckor med två tentor och en inlämningsuppgift framför sig innan dess. 

Fräknar, iskallt rosévin på verandan, sommarplaylists, tidningsmaraton, kaprilfolkvällar, bad i Medelhavet vs. Östersjön -here I cooooome!!!!!


LOVE,
LINE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar