5/25/2013

Birthday Bash!


Den här buketten hade jag med mig till min lillebror. Älskar att gå på torget och handla blommor och sen sätta ihop dem i bästa floristanda ;) Åh, tänk så mysigt att ha en egen blomsterbutik!

Efter att ha spenderat förmiddagen med paketinslagning, inredningsrådgivning och en hel del ursöta barn som var ute och handlade morsdagspresent på jobb, begav vi oss ut till mina hemtrakter för födelesdagsfirande i trädgården. Föremålet för firandet var min fina lillebror som nyss fyllt 18 och så var det faktiskt mig vi firade också, lite tjuvstart för jag har ju faktiskt inte fyllat år än som vi säger i Skåne:p 

En helt fantastiskt mysig eftermiddag och kväll blev det -med nära och kära, bubbel och så sötast av allt: en alldeles ny liten familjemedlem i form av en hundvalp! NU: Nya Vogue och Kate Moss!

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar