2/11/2013

Zaraliscious!


Hur glad blir man inte av denna färgglada karamell till väska från Zara?! Love it!

Har ni haft en fin start på veckan? Inledde min måndag med ett besök hos vårdcentralen för att jag har varit så himla trött den senaste tiden och typ nyst 3 ggr varje dag. Så nu är jag kanske kvalsterallergisk (sexigt jag vet!) och då får man tydligen inte bädda sängen och måste vädra mkt. Fast jag ska inte göra testerna förren om en månad, så tills dess så anser jag mig alldeles oallergisk! Har aldrig hört talas om detta fenomen tidigare and don't like it... Jag menar  är det verkligen små kvalster som kan göra mig så trött att det tar en evighet innan jag vill gå upp på morgonen och gör så att jag somnar när jag läser skolböckerna? Jag hoppas hellre på typ någon vitaminbrist eller långförkylning -som är enklare att åtgärda. Nej, nu får jag fortsätta plugga (och hålla mig låååångt i från sängen :p ) 

Ha en fin kväll!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar