2/12/2013

Woopwoop!



Woho! Fick precis reda på att jag lyckats kamma hem ett A på hela företagsekonomin :)! Det trodde jag verkligen inte när jag satt med redovisningen och försökte lära mig debet och kredit ;) Och snart kommer min man hem med semlor -detta blev en bättre tisdag än jag trodde! ...tror till och med att jag ska klicka hem armbandet ovan från Shorouk, som en liten present till mig själv;) Kram & ha en mysig tisdag!

Woho! Just got my result on our latest exam: A, which means I get an A for the whole semester in business :)! Loooovely! And what better way is there to celebrate than with pastries (which my man is out to buy) and the bracelet from Shorouk a above (which I'm going to buy for myself) ;) Have a lovely tuesday!

LOVE,
LINE


2 kommentarer:

  1. Köp! Martin betala.GRATTIS förresten!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack snälla! Haha nej, det ska han inte behöva:p Däremot fick jag världens finaste blombukett av honom idag<3! Fin son ni har;) Kram!

    SvaraRadera