11/16/2012

Livingroom-inspiration from Alvhem!


Bonjour snyggingar! Fredag idag, äntligen:)! Spenderat första halvan av dagen i skolan och andra halvan på jobbet - bra mix ;) Och nu har jag byggt ett bo i soffan framför X-factory och ska snart se Love Actually -julmysigaste filmen någonsin! Men först tänkte jag visa er några bilder från min vardagsrums-mapp a la Alvhem ;) Där hittar jag massor med inspiration till vårt eget som fortfarande har en bit kvar till purrrfection;) Och just det: hur snyggt är det inte med svart/vit-målat golv, kan se ett tema i mina sparade bilder;)

Bonjour sweeties! Friday-evening and I'm cuddling up in our sofa with some prosecco and hubbie;) Soon we're going to put on Love Actually to get some Christmas-feelings ;) but first: some livingroom-inspiration from Alvhem:






XOXO,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar