11/18/2012

Christmas ♥


Hej sötnosar! Har ni en fin söndag? Igår när jag kom hem från jobbet var jag så himla trött... Hade egentligen tänkt mig en eftermiddag av hemmafix och plugg, men det resulterade istället i en-nerkrupen-i-soffan-kväll framför tv:n. Och så hittade jag världens bästa julinspiration på Tumblr, så den tänkte jag dela med mig av till er ;)

Hi lovelies! Hope you're having a nice Sunday! Yesterday when I came home from work I was soo tired. I'd planned to fill my afternoon with studying, but instead I spent the whole evening in the sofa, with my laptop on my knee and found some really lovely inspiration for Christmas on Tumblr, which you can see below: 







...Mysigt eller hur?
...Cozy right?

LOVE,
LINE

2 kommentarer:

  1. Jasså! Jag trodde att du redan bakat julkakorna. De var gulliga! kram, Maggan.

    SvaraRadera