4/19/2012

Strawberries and tea in bed.







Hej sötnosar! Hoppas att ni har haft en fin torsdag, min har inkluderat allt från jobb till storhandling, och just nu: jordgubbar och te i sängen med min favoritperson i hela världen. Och just precis nu ska vi sätta igång de två senaste avsnitten av Modern Family. Modern Family är rena lyckopillret för mig. Ett tag när jag precis upptäckt serien, så såg vi flera avsnitt varje kväll. Jag har nog aldrig varit så lycklig som då;) Eller, där överdrev jag kanske lite, men feelgood, det är den serien i alla fall verkligen! Stor puss och kram!

Hej cuties! Hope you're having a cozy thursday:) I'm going to spend the rest of my day infront av Modern Family with strawberries and tea in bed -the best way to end a day:)!

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar