4/18/2012

Dinnerdates!


Hej kära darlingar! Hur står det till såhär i mitten av veckan? Med mig är det bara bra. Förutom en dramatisk gårnatt med en granne som tydligen bestämde sig för att tända en brasa på balkongen med hjälp av cigg och en torr gammal växt.... Ja så är det bara bra;) Lite väl dramatiskt för min smak, kanske lite krydda i vardagen för andra. Idag däremot har varit en dag helt i min smak. Inledde dagen med ett jobbpass á 10-14. Mötte upp kära Maria för en lunch och update på Klostergatans Fisk. Väldigt mysigt!   
Fortsatte sedan mat-temat, med middag på Atmosfär med pinglorna Mina & Jacqueline -även det supermysigt! Underbart med lite girltalk och bubbel en onsdag måste jag säga:) Sov sött söta!

Good evening cutiepies! Have had a really cozy wednesday with first one lunchdate with Maria followed by a dinnerdate with Mina and Jacqueline. Prosecco and girltalk really puts that extra sparkle into your life a wednesday like this;) 

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar