3/03/2012

Happy Saturday!


Glad lördag på er fina läsare! Har ni haft en fin början på helgen? Min gårdag inkluderade allt som en perfekt tjejkväll behöver -italiensk mat, prosecco och tjejsnack. Men gårdagens finaste var nog när vi på väg hem från restaurangen gick förbi en liten pub med en skylt utanför där det stod:"Dansotek" och när vi tittade in så var det fullt av gamla människor (vi snackar över åttio) som festade till det: dansade tryckare, drack vin i baren och såg ut att ha hur trevligt som helst. Sånt värmer verkligen mitt lilla hjärta! Och på tal om det så ska jag bege mig hem till nu Bjärred och hälsa på min familj:) Hoppas ni får en fin lördag, vi hörs snart!  Kram
Happy Saturday dear readers! Hope you all had have a good start on your weekend:) Yesterday included everything prosecco, italian food and girltalk. A perfect night! Now I'm heading home to my hometown to visit my family! Have a lovely Saturday cheries!

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar