3/08/2012

Get the style - Poppy Delevigne


Poppys feminina stil med rockiga inslag tycker jag är riktigt snygg! I sommar tänker jag kopiera den i svarta ballerinor med ett par jeansshorts och en Chanel-jacka. Men innan det blivit varmt: i mockaboots, en feminin klänning och en Mulberry Postmans Lock på axeln. 
I really love Poppy's feminine style with a rock n' roll touch! This summer I'm going to copy it by wearing black flats combined with a pair of jeans shorts and a Chanel.jacket. And for spring: in suedeboots, a feminine dress and a Mulberry Postmans Lock on my shoulder.

LOVE,
LINE

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken fantastisk blogg jag snubblade över bara sådär. Redan tillagd som favorit.

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir söta du, tack! :) Visst är det underart när man bara snubblar över en blogg sådär? Och nu hade jag ju turen att snubbla över din också - så det kan man ju kalla en dubbel-jackpot;)

    Kram,
    Line

    SvaraRadera