1/08/2012

Sunday


Hej bellissimas! Hoppas att ni har haft en fin helg. Jag har haft en skön, skön söndag som spenderats alldeles perfekt uppdelat i sängen & i stan. I stan inledde jag och min darling dagen med en promenad, lite senare på eftermiddagen gick vi till vårt favorit-fik St:Jacobs och åt kanelbullar och drack varm choklad. I sängen har jag tittat mig runt i bloggosfären och fått en update över mina favoritbloggares helger. Sen har jag läst min nya bok, tidningar och sett på en film från femtiotalet med Audrey Hepburn, med huvudet mot min darlings bröst - bästa platsen i världen. 
Hey bellissimas! I hope you all have had a lovely weekend. I've hade a sweet, sweet sunday that I've spent 50% of in bed and 50% in the city. We started the day with a long walk, followed by a visit to my favorite café: St Jacobs, for cinnamon-buns and hot cocoa. The rest of the day was spent in bed, reading my favorite blogs, my new book and flipping through lovely magazines and watching a movie with Audrey Hepburn.

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar