10/13/2011

Flowers & Macaronns

Idag är jag ledig och det är ju bara så himla skönt! Har sprungit lite ärenden på stan, och som alltid kommer jag hem med 1. blommor - idag liljor & rosor, 2. Ljuslykta, 3. Macaronns. Haha 3 enkla ting som alltid gör mig lite, lite lyckligare. Nu sitter jag och fixar lite med bloggen, med en sovande man brevid mig. Funderar på att väcka honom ur skönhetssömnen så att vi kan gå och handla mat. Ja, det ska jag nog!;)

Today it's my day off - and that's just soo nice! Been running som errands in the city, and as always I bring back the same three things I always do. 1.Flowers - today's choice: lillies and roses. 2. Candles, 3. Macaronns. Haha 3 simple things that always makes me happy. Now I'm in bed, with my mac and a sleeping man beside me. Think I'm gonna wake him up from his beautysleep so we can go get some food...

LOVE,
LINE

2 kommentarer: