9/06/2011

Too cool for school


Kära läsare,
Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma ( iaf inte igen..:p) men jag måste erkänna att jag har gått och blivit en nörd. En mattenörd dessutom. Jag kom på mig själv sittandes som fastklistrad framför en video om ekvationer. Jo, jag ska nämligen läsa Ma C, eftersom jag tog det dåliga beslutet att inte läsa det på gymnasiet. Så nu sitter jag här 3 år senare, med en miniräknare som jag inte vet hur den fungerar, formler jag absolut inte kommer ihåg och försöker researcha mig till lite matte-självförtroende innan kursen börjar om två veckor. Wish me luck, stude-line, welcome back!


LOVE,
LINE

2 kommentarer:

  1. Åh, jag läste inte ens Matte B... men beundrar dig att du ORKAR ta dig igenom Matte C. En annan gör allt hon kan för att slippa ^^

    SvaraRadera
  2. ja, alltså jag har ju inte ens en gång börjat än, men klarar jag den, då är jag minst sagt värd en ny väska, weekend eller vinare;)

    KRAM!

    SvaraRadera