9/08/2011

Bonjour mon petit kanelbulles



Hej fina ni! Nu har jag myst ner mig riktigt ordentligt i sängen med te och kanelbullar som jag och Martin bakade för någon dag sen ( våra livs första kanelbullar -uuuuunderbara!) och sett på Halv åtta hos mig. Det tycker jag man får göra när man är sjuk. Eller jag tittar iofs på Halv åtta hos mig även när jag inte är sjuk, snarare varje kväll när jag är ledig...

Maten är ju alltid inspirerande, men det är mest människorna jag fascineras av. Och just den här veckan tycker jag de hittat fyra riktigt störiga personligheter... Vi har 1. Fröken MVG i allt, upp med näsan & jag vet bäst. 2, den energiska och pooooositiva hälsocoachen som gör fruktsallad till dessert 3. En avdankad regissör som är full av sig själv och antagligen vodka. 4. En riktig historienörd som samlar på antikviteter och gamla fioler.  Haha jag ligger verkligen här och irriterar mig på alla. Och jag som inte ens har pms. Men jag är riktigt förkyld. Det är kanske därför;)

Hey Cuties!

I'm enjoying an evening in my sofa, as I've catched the biggest cold... buhu. But I let milk, cinnamonbuns and a corny swedish tv-show lighten me up;)
LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar