9/03/2011

Flowergirls




Hej sötsaker,
Är ni vakna, eller ligger ni och drar er efter en proseccofylld utekväll? ( I wish!)  Tänkte på det igår när jag tog mitt dagliga shot flourlösning, att det är det enda sortens shot jag tar nuförtiden..:p Själv har jag inlett min morgon med ett avsnitt av Sex and the City - bästa starten på dan! Och nu ska jag äta mina två frukostägg, för att sedan rusa vidare till jobbet. Så det var nog allt, hörs senare ikväll babylinos!


Hi sweeties,

Are you awake, or are you still in bed after a proseccofilled night out? ( I wish!) I thought of that yesterday when I took my daily doze of flourshot, that this is the only kind of shot I'm shotting nowdays...:P Today I've began my morning infront of an Sex and the City-episode - the best way to start a day! Och now I'm going to eat my two breakfast-eggs, and then rush to work. Soo, I think that's all for now, talk to you later babylinos!

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar