9/04/2011

September - do you remember?


Åh! Jag vill ha ALLT i det här kollaget, exakt ALLT! Så med andra ord är jag nöjd med min kollage-insats:P Åh, jag är så trött nu. Ligger i sängen i min blommiga mini-pyjamas jag införskaffade nu i veckan och bara myser. Igår blev det spontan utgång med bästa vännen & mannen - vi hade sååå roligt! Och idag har vi haft en riktig mys-söndag. Ätit pizza på uteservering (!) med mannen & lillebror, för att sen gå på bio och se den här filmen som var som en liten pralin fylld av feelgood - se den!


Nu: SOVA.


Oh! I want EVERYTHING in this collage, EVERYTHING! With other words: I'm satisfied with my collage-effort:p Oh, I'm soo tired now. I'm laying in bed all cozy, wearing my flower mini-pyjama wich I got this week. Very good buy indeed! Yesterday one thing led to another and suddenly me, my best friend & boyfriend ended up on a real partynight, visiting the nightclubs of Malmö. We had soo much fun (wine!) Today's been a really classic sunday. We ate pizza at my favorite italian, me my brother & boyfriend, and after that we saw this amazing movie which is best desrcibed as a praline -filled with feelgood - whatch it!

Nu: SLEEP

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar