9/25/2015

I think I have a Copenhagen crush...

Copenhagen
Emmery's
Godmorgon finingar. Inleder den här fredagen med några snapshots från Köpenhamn - dit jag snart ska bege mig för några timmars praktik. Brukar passa på att ta en promenad genom stan istället för att ta metron till stationen när jag är där. Det finns ju så många mysiga ställen att utforska i Köpenhamn. Och i onsdags tog jag en sidogata till vänster om Ströget där jag aldrig gått innan och hittade det mysiga kvarteret ovan och på köpet - den sötaste takeaway-kaffen från Emmerys. 

God morning lovelies. Starting this fine Friday with some snapshots from Copenhagen - where I'm soon heading off for some hours of interning. When I have time I always take a stroll through the city instead of the metro to the train station. There's so many cozy places to explore when in Copenhagen - so why not? Wednseday afternoon I found the pretty quarter above (just a side street left of Ströget) and as a bonus - the cutest coffe cup from Emmerys. 



LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar