3/05/2015

Sunlight & roses

Hej fina ni! Hur är det med er? Här i Lund har solen skinit hela dagen och det har varit en sådan där underbar våren-är-påväg-och-snart-är-det-helg-dag. Ni vet en sådan dag som man går och väntar på ungefär hela januari och februari när det är som mest grått. . .  För ska jag vara ärlig så har inte årets första månader direkt tagit mig med storm - det har varit galet stressigt i skolan och jag har känt att det har varit svårt att hitta den där balansen som alla talar om. Men nu, nu tror jag minsann att det är påväg att vända - allt känns liksom lite bättre när man får ta på sig solglasögonen när man går hemifrån och smutta på en varm take-away latte när man går förbi uteserveringarna påväg hem. Och den här veckan har jag faktiskt hittat den där perfekta balansen - där mysiga tjejkvällar varvats med en lagom mängd plugg, powerwalks och vändor på gymmet blivit mer regel än undantag och så har jag hunnit med att dricka vin och prata med min man i soffan -för det är allt viktigt det.

Spring is in the air -and it makes me feel so happy! Sunglasses, spring flowers and take-away lattes in the sun - here I come!

LOVE,
LINE




3 kommentarer:

  1. Grattis till den hittade balansen!Ha nu en riktigt bra helg! kram/Maggan

    SvaraRadera
  2. Jag har nyligen hittar din blogg (Japp redan gett dig en kommentar ;) :) fina bilder och bra inlägg 👌

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad jag blir Emely :)! Tack!! Och vad kul att du kommenterade för nu hittade jag till din fina blogg med ;)

      Kram!

      Radera