2/11/2015

It's a coffee in the office kinda day

Förlovningsring, David J. Butler, Malmö

I dag är det en sådan där mysig hemmakontorsdag där Nespressomaskinen går varm och tentaplugg varvas med blogginlägg inför kommande dagar. Dock märker jag att mitt fokus ibland är lite bristande pga att uppmärksamhet istället riktas mot en viss ring, som sedan igår kväll sitter på mitt vänsta ringfinger. Iiih! De blev så fina - både min och Martins. Och efter att vi hämtat ut dem hos David J. Butler begav vi oss till Lemongrass för att som min mamma så gulligt skrev "fira ringdagen" med cava, kyssar och kanske världens godaste anka. En helt underbar kväll 


Today's one of those lovely working from home-days, drinking coffee in the office studying for an upcoming exam and preparing blog post for the following days. But I must admit my focus may have a tendency to land on my ring finger and the prettiest engagement ring that's now adorning it after picking up our rings at David J. Butler yesterday. Afterwards we had dinner reservations at cozy Lemongrass (if you're ever in Malmö I really recommend you to make a visit) where we celebrated with cava, kisses and what may be the worlds most delicious duck. Such a lovely, lovely evening 

LOVE,
LINE





2 kommentarer: