2/25/2015

Afternoon tea & summer rain


Hej fina ni! Lill-lördag och jag sitter i soffan och myser med en kopp te. Idag har jag haft en riktig storstädardag här hemma, ni vet en sådan som är så skön att ha när man haft alldeles för mycket att göra i skolan och saker och ting liksom fått ligga där de hamnat. Men nu ligger alltså allt på sin plats och hela lägenheten doftar nytvättat - kanske en av de ljuvligaste dofterna jag vet, tätt följt av solvarm hud, sommarregn och gula rosor då. Men det har inte bara städats idag, utan en väldigt efterlängtad fika med min fina Jessie har jag också hunnit med - kaffe och päronmuffin och massor av updates. En riktigt fin onsdag med andra ord.

Hi lovelies! Spending my evening in our sofa sipping on tea feeling very cozy after a lovely day filled with coffee-dates, spring cleaning and the scent of newly washed clothes. Finally one of those days where there was time to check some of the boxes on my to-do-list. Wish you a lovely evening!


LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar