1/19/2015

The Weekend

Afternoon tea, Grand hotell, Lund

Hej vänner! Måndag igen och jag ligger hemma i sängen och pluggar. Efter två månaders uppsatsskrivning känns det faktiskt riktigt skönt att få läsa lite igen haha. Men nu ska jag inte göra några långa utläggningar om skolan, utan det var ju helgen jag skulle skriva om. Den började nämligen exemplariskt med ett jobbpass på Udda Tina - strålande solsken, fredagsglada kunder och paketinslagning i fyra timmar. Efter  det hoppade jag på tåget mot Malmö och mötte upp min hubbie för en fika och most importantly, ett besök hos David Butler för att beställa ringar - längtar sååå tills de är klara. Iiiih! Efteråt tog vi pirriga tåget hem, lagade "biff med bea" som de säger på Viktväktarna och drack massor med vin. 

Lördagen inleddes på samma vis som fredagen, på Udda Tina. Efter jobb mötte jag upp min fina mammi + brossor för afternoon tea på Grand. Riktigt gott och riktigt mysigt! Och söndagen då? Den spenderades i sängen med tidningar, film och te. En riktig myssöndag alltså. 

Bonjour lovelies! Hope you've all had a sparkling weekend. Mine's been filled with the loveliest of things - as visiting this place to order our engagement rings, aswell as meeting up my family for an afternoon tea under the sparkling chandeliers in Grand Hotels dining room. 


LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar