1/22/2015

Miré Underkläder, Malmö

Miré Underkläder, Malmö
För några veckor sedan när jag var i Malmö passade jag på att kika inom fina Jacqueline på Miré Underkläder. Men någonstans mellan alla julförberedelser och nyårsfirande glömde jag helt bort att lägga upp bilderna. Men det är aldrig för sent för vackra underkläder, rosetter och spets tänker jag. Och har ni vägarna förbi Malmö tycker jag definitivt att ni ska kika förbi Miré, på Kalendegatan 13 närmare bestämt.

Lace, lingerie and bows - is there anything better? A few weeks ago I stopped by my friend Jacqueline's lovely lingerie shop to snap some pictures of everything pretty. Definitely heaven for lingerie lovers like me ;)

Miré Underkläder, Malmö

Miré Underkläder, Malmö
Miré Underkläder, Malmö
Miré Underkläder, Malmö
Miré Underkläder, Malmö

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar