11/12/2014

Wednesday

inredning

Hej fina ni! Efter en dag som inletts med föreläsning, följt av en powerwalk och till sist frisörbesök (vilket resulterade i en väldigt fin page) har jag nu gjort mig hemmastadd i soffan med en stor kopp te och favoritbloggarna på datorskärmen. Framför mig står en underbar grattis-till-förlovningen bukett som jag blir så himla glad av att titta på och snart tänkte jag laga någonting gott till kvällsmat. Men först vill jag så klart kika inom här önska er en mysig lill-lördag! Tack alla fina som kikar in :)

Bonjour lovelies! After a day that started with lectures, followed by a power walk and a (much needed) visit to the hair dresser I'm now hanging out in our sofa with my favorite blogs and a big cup of tea. Can't stop looking at the gorgeous "engagement-bouquet" in front of me, just love the color combinations. Wish you a really lovely evening!

LOVE,
LINE




1 kommentar: