11/18/2014

Hotel Pigalle


I helgen checkade vi in på det här mysiga och väldigt franska stället i Göteborg. Efter att ha sett bilder från hotel Pigalle på lite olika bloggar visste jag exakt vilket hotell jag ville bo på när min man överraskade mig med biljetter till Alexs och Sigges föreställning "Meningen med livet". Så i fredags anlände vi alltså hit och checkade in i vårt sammetsröda rum, delade en påse praliner i sängen innan vi gick ut på stan för en snabb middag innan Alex och Sigge. Och ja, både showen och middagen var helt fantastiska. Efter föreställningen mötte vi upp min fina bästis och hennes man för drinkar på det här stället. En SÅ efterlängtad och mysig kväll! 

This Friday we checked in at this cozy and very french place in Gothenburg for a weekend filled with delicious dinners, drinks with my bestie and romantic strolls. If you're every in Gothenburg you HAVE to stay at this place.








LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar