8/01/2014

- The Wedding Edition -


För ett litet tag sedan fick jag förfrågan av en söt läsare som ska gifta sig nästa sommar om jag inte kunde sätta ihop en bröllopsspecial  - och det var ju klart att jag kunde det! Så här kommer den - The Wedding Edition a la The Many Lives of Line: 3 moodboards fyllda med guld, spets, kristallkronor och färgglada blommor. Precis så som jag själv hade velat ha det 

A while a go I got the request from a sweet readers who's getting married next summer if I could make a Wedding post - and I was more than happy to! So here it is - The Wedding Edition a la The Many Lives of Line: 3 moodboards filled with gold, lace, chandeliers & colourful flower arrangements. Exactly how I would like to get married one day 
När det gäller bröllopsklänningar är jag en sucker för spets (vem är inte det egentligen?) gärna i kombination med en vacker urringning i ryggen och slöja.

When it comes to wedding gowns I'm a sucker for lace (who isn't?) a gorgeous back neckline and a sheer veil.

Man blir nästan svimfärdig så många magiskt fina bilder det finns från olika bröllop på nätet -här ovan ser ni mina absoluta favoriter. Tänk er ett bröllop utomhus där kristallkronorna sprider ett svagt sken från träden över borden som är dukade med tända ljus, ängsblommor och vinglas i olika former. Åh.

There's so much pretty inspiration from magical settings you get dizzy! Here's my absolute favorite images for inspiration: outdoor weedings, chandeliers in the trees and charmingly set tables. Oh.



För mer bröllopsinspiration måste ni spana mina favoritbröllopsbloggar:
For more wedding inspiration - have a look at my favorite wedding blogs:



LOVE,
LINE



2 kommentarer:

  1. Åh så fint, precis så magiskt som jag hoppades på! Ska spara alla bilderna i min lilla inspirationsmapp :) Tacktacktack, du anar inte hur mycket detta lyfte denna regniga första-dagen-efter-semestern-morgonen! / den söta och nu väldigt glada läsaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt, tack för din fina kommentar :) Måste vara så himla mysigt att bröllopsplanera!
      Kram & hoppas du fick en fin första dag på jobbet!

      Radera