7/28/2014

- Golden frames & gallery walls -




Här står de! Tavlorna & speglarna som jag under det senaste året samlat på mig från allt från loppisar till inredningsbutiker i jakt på den perfekta sammansättningen till en tavelvägg. Och när jag påväg hem från jobbet häromdagen fick syn på de två tavlorna med blomstermotiv och guldiga ramar på en loppis, ja då bara visste jag att det var just de två som fattades. Så snart, snart kommer de komma upp ovanför soffan i vardagsrummet, så länge, är de faktiskt ganska fina där de står.

I finally found the two last pieces for our gallery wall - with golden frames and sheer flowers that will mix perfectly with the others. Soon I'll show you how they look on the wall, until then I think they're kina pretty standing on the floor.

LOVE,
LINE


3 kommentarer:

  1. Det här har du smugit med,tror jag. Blir nog riktigt snyggt! Kram! /Maggan.

    SvaraRadera
  2. Tack söta ni! Nu är de uppe på väggen - bilder kommer snart ;)

    SvaraRadera