7/08/2014

- The Fault in Our Stars -

Jag vet att jag sa att jag skulle berätta lite mer om filmen vi såg igår, men jag tror jag låter trailern tala för sig själv. Ska ni se EN film i sommar så måste ni se den här - för den var helt fantastisk. Fantastiskt sorglig också... När filmen rullade in på de sista fem minuterna så tror jag inte det var en enda i biosalongen som inte grät. Tror inte att jag varit med om något liknande sedan jag såg The Notebook på bio med mammi för 10 år sedan. Bra filmer gråter man av, så är det bara.

I know I wrote before I would tell you about the movie we went to see yesterday - but I think I'll let the trailer speak for itself. It's such an amazing movie. Amazingly sad as well... I don't think there was anyone not crying when the movie ended...





LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar