6/30/2014

- Birthdays & Bachelorettes -





Men hej fina ni! Det var inte igår... Här kommer några snapshots från min helg som inleddes med en tur till Ystad Saltsjöbad för att fira min farmor som fyllde 70 år. Bubbel, bubbelbad och en väldigt mysig middag -kan inte bli bättre. Lördagen spenderades med att fira fina Mina som snart ska gifta sig med en möhippa som inkluderade alltifrån pole dancing (inte min största talang) till skagentoast på Sillen & Makrillen. Och igår var det min tur att bli firad när jag bjöd hem släkten på 25-års middag. Mini-hamburgare, pizza och laxtårta stod på meny och jag hade dukat med blommor från min favoritflorist. På tal om vackra blommor, fick en så magiskt fin bukett av mammi med rosor, pioner och hortensia som ni ser ovan! 

En helt magiskt fin helg med andra ord! Vad jag hittat på idag? Absolut ingenting ;)

Some snapshots from my weekend. What I've been up to? Celebrating my grandma turning 70 at this place. Bubbles, bubble bath and a really cozy dinner! Saturday it was time for Minas bachelorette - including both pole dancing (not very talented in that area) and dinner at this place (much more talented in this). And yesteday it was time for my very own Birthday bash! What I've been up to today? Absolutely nothing ;)


LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar