5/30/2014

- Snapshots of my day -

Jag hade rätt när jag skrev att det skulle bli en fin fredag imorse -här kommer några snapshots från min dag.

Some snapshots from my lovely Friday:

Inledde dagen med ett möte med Nathalie på RAJIC där spännande projekt (som ni snart kommer kunna ta del av) planerades. Och så anlände det en hel leverans av grapefruitröda espadrillos från lyxiga Lika Mimika.

Started the day with a meeting with Nathalie at RAJIC, where exciting projects (which you'll soon be able to take part of) were being planned. And in the middle of planning a delivery with grapefruit red espadrilles from luxurious Lika Mimika arrived.


En viss fröken fyller ju 25 på måndag och blev bortskämd med presenter! (Tack söta du!) Vad jag fick tänkte jag visa er i morgon 
:)

..and I got spoiled with the loveliest birthday gift - (turning 25 this Monday -iiih) Thank you lovely!


Efter mötet gick jag några ärenden på stan och så hälsade jag på Jacqueline inne på Miré underkläder som hade fått in så galet mkt fina saker, bland annat nattlinnet ovan i gräddigt rosa och skir spets. 

NU: Chevré Chaud & dejt i soffan. Hoppas ni har en fin kväll!


After our meeting I ran some errands and payed a visit to Jacqueline in lingerie heaven at Miré Underwear. Oh so much lovely lace and pretty things.

 NOW: Chevré Chaud and a date in the sofa. Wish you all a lovely evening.

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar