5/01/2014

Oui Oui Chemise!





På inköpslistan just nu: skjortor, skjortor, skjortor.
 När jag jobbade som servitris ville jag aldrig bära skjorta på fritiden eftersom att det kändes som att jag var på jobbet då. Men nu, några år senare är skjortor något av det jag trivs som bäst i. Därför blev jag galet kär i modereportaget ovan från Franska Glamour via Visual Optimism!

Just nu är jag på jakt efter den perfekta, vita bomullsskjortan. Funderar på om den här kanske är något och så drömmer jag om den här. . .


On the shopping list right now: shirts, shirts, shirst. When working as a waitress I never wanted to wear shirts on my freetime as it felt as I was working. But, now a couple of years later, I can't get enough of shirts. Therefore as you may guess I fell completely in love with the editorial above from French Glamour via Visual Optimism!

Right now I'm on the hunt for the perfect white cotton shirt like this one. . . oh!

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar