5/21/2014

- Lily of the Valley -



Här inne doftar det liljekonvalj och där ute är det medelhavsvärme. Cyklade precis till Ica, barbent i min klänning och hade jag blundat hade jag inte kunnat säga om jag var i Spanien eller Sverige - sååå underbart! Med mig hem hade jag jordgubbar, räkor, foccacia och ruccola. Med andra ord: dags för kvällsmat -lyckligtvis går the Kardashians på elvan. Perfekt! Hoppas ni har en underbar sommarkväll bellissimas 

Inside is the scent of Lily of the Valley and outside it's as warm as in the mediterannean. Just took my bike to the local shop to get some dinner essentials and I promise you, if I'd closed my eyes I couldn't tell if I was in Spain or Sweden. Sooo lovely! Now: time for shrimps, foccacia and ruccola on top. Have a lovely evening bellissimas


LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar