3/10/2014

Sunday Shopping pt. 3 -Side streets and sparkling rings*

--NET A PORTER--

--NET A PORTER--

--NET A PORTER--

--SHOP RAJIC--

--TOPSHOP--


Det blev ett sent Sunday Shopping-inlägg idag... Men bättre sent än aldrig ;) Tog en långpromenad i morgonsolen och passade på att odla fram en fräkne eller två i morse. Och kanske var det tack vare solen som jag drömde mig bort totalt till sommar och varmare dagar i dagens söndagsshopping-inlägg där en charmig bikini får matchas med en luftig skjorta och en ring som verkligen gnistrar i solen. Ett par transparenta solglasögon och en charmig väska på det -and I'm ready to go!

Hoppas att ni har haft en riktigt fin vårhelg sötnosar! Min har varit fylld med underbara saker såsom 40-års middag, rödvin, oxfilé, långpromenader och i kväll hade jag mina småbröder (fastän båda är mkt längre än mig:p) över på middag. Tacos och äpplepaj blev det. Nu väntar sängen och lite läsning i danska Elle. Älskar danska Elle. Hade nästan kunnat motivera en flytt till Köpenhamn enbart på grund av: 1. Danska Elle, 2. Alla blomstertorg, 3. Alla mysiga små sidogator.

Some Sunday Shopping coming right up for you! Sun's been shining all day making me dream away to warm summer days, with salty hair and flowers everywhere. A fifties bikini is paired with an airy shirt and a ring that sparkles in the sun. Topping it off with a pair of pretty sunglasses and a charming bag and I'm ready for the beach! ;)

Wish you all a lovely Sunday morning/afternoon/evening wherever you are! Have had the most amazing weekend filled with family gatherings, red wine, walks in the sun and now: several hours of beauty sleep ;)

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar