3/29/2014

A Saturday Snapshot


I vardagsrummet blommor fredagsblommorna tillfälligt i fåtöljen (egentligen står de ju på soffbordet, men det blev en fin bild såhär tyckte jag :p ) och i köket tillagas lördagsmiddagen som doftar ljuvligt. Själv har jag har jag gjort mig hemmastadd i soffan och vilar lite med en skvallertidning efter en lång dag på jobbet. Himla mysigt om jag får säga det själv ;) Hoppas ni har en superfin lördag!

The Friday flowers are blooming in the living room, and in the kitchen, the dinner is being prepared while I'm relaxing in our sofa with a glossy after a long day at work. With other words: lovely, lovely Saturday!

LOVE,
LINE


2 kommentarer:

  1. Så fint, Line! Färgen på fåtöljen är för övrigt tokfin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Åh, gillar den med -tror de kallade den "latte" och det stämmer väl ganska så bra ;) Kram & ha en fin söndag!

      Radera