2/10/2014

Me & my magazines!



Ända sedan jag var liten, ja typ 12 år, har jag älskat tidningar. När jag köpte min första ELLE var det som att en främmande, vuxen och glamourös värld plötsligt öppnades upp. En värld fylld av modeller och klänningar för skyhöga summor. Artiklar och reportage som jag inte riktigt förstod, men som jag tror lärde mig väldigt mycket - om livet som väntade när man var vuxen. 

Idag älskar jag fortfarande tidningar lika mycket. Att fånga upp ett alldeles nytt nummer på Pressbyrån på väg hem från jobbet/skolan är riktig vardagslyx för mig. För att inte tala om att få krypa ner i soffan med en kopp te och bläddra, läsa och bara insupa all inspiration. 

Nu väntar däremot inget tidningsbläddrande, utan kurslitteraturläsande ;) Kram & ha en superfin måndag allihopa!


Ever since I was a little girl I've loved glossy magazines. I remember when buying my first ELLE as a twelve year old and how it opened up a new, exciting world of fashion and dreams.

And I still love my magazines as much today! The feeling of indulging into a brand new issue with a cup of tea on the side is soo luxurious and cozy!

Unfortunately there's no time for reading magazines today, instead several hours of studying awaits ;)

Lot's of love and really lovely Monday to all of you!

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar