2/26/2014

Dark wooden floors and marble










Lite inrednigsinspo en lill-lördag som denna är väl aldrig fel? ;) Är så himla sugen på att fixa om i vårt kök.. Får vänta till pappsen kommit hem från sin semester så han kan lägga golvet som jag fick i julklapp :) Haha, det trodde man aldrig -att man skulle önska sig golv i julklapp ;) Men det har jag gjort -ett mörkt golv (till min pojkväns stora förtret -lovar att jag ska dammsuga varje dag!!) så det blir lite kontrast i köket. Och så är jag sugen på att göra om den lite lantliga looken till en mer clean och maskulin look om ni förstår vad jag menar. Lite mindre snirkligt och mer raka linjer. 

You can never get too much interior inspiration right? ;) I just love these ten pictures above -each soo inspiring! This spring om thinking of redecorating our kitchen and make it less rural and more masculine.

LOVE,
LINE



4 kommentarer:

  1. tufft med mörka golv,som på bild nr.1. kram o hej! /Maggan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Kram till er i Furulund och tusen tack för den underbara kardemummakakan härom dagen :)

      Radera
  2. så snyggt! gillar verkligen den "operfekta" inredningen på 1:a bilden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ja visst är den fin! Älskar den inbyggda hyllan och det mörka golvet :)

      Kram,
      Line

      Radera