2/13/2014

Coffee, tulips & swedish pastries




Bonjour bellissimas,

Hoppas att ni har en fin torsdag framför er! På mitt schema står tentaplugg och enbart tentaplugg (försöker jag intala mig själv :p)! Men det är ju sååå lätt att så fort det närmar sig tenta genast tycka att "visst måste jag verkligen sortera ut hela garderoben" -vilket jag också gjort.. Därför gäller det att motivera sig själv lite extra, vilket jag gjorde med semla & nyinköpta tulpaner igår ;)

Hope you all are having a really lovely Thursday in front of you :)
Today several hours of studying awaits -and as you know in exam-times you have to treat yourself a little extra. Yesterday a "Semla" and a fresh bouquet of tulips kept me motivated ;)

LOVE,
LINE





1 kommentar:

  1. gorgeous shot! come say hi on instagram: @brittandwhit

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    SvaraRadera